Det var på tiden!

Ja ni ! nu var det allt på tiden att jag uppdaterade den här!
Hade totalt glömt bort den, har haft mycket med skolan och sjukdomar att göra så har inte riktigt haft orken.
Blir kanske inte så långt inlägg idag. Eftersom att jag ska sova strax.

Har varit sjuk hela denna vecka. Har besökt läkaren två gånger. Men som vanlgit säger dem att det är ett virus! Jag har inte varit riktigt frisk på ett halv år nu. Älsklingen påstår att det är hans fel eftersom att det var 6 månader sen som han och jag blev tillsammans. Men det tror inte jag.
Denna gång tror jag att det beror på att jag faktiskt har slutat rökt. Har varit rök fri i lite över 1 vecka är riktigt stolt! Berättade även för Älsklingen om rökningen och om att jag rökt under vårat förhållande fast han trott att jag har slutat. Känner mig riktigt hemsk. Men det känns ändå bra att ha sagt det för har mått riktigt dåligt över det! Självklart blev han arg, jag menar vem hade inte blivit det? Men han tog det ganska bra. Vilket jag blev förvånad över. Men han är den bästaste pojkvän man kan ha kan jag säga! Och älskar honom över allt annat (A)! Och snart har han varit min i ett halvår det känns helt ofattbart!


Jag döljer det för att inte såra, men jag skär ett sår i mig själv varje gång jag döljer!
Jag vill just nu bara spy av tanken på henne och på tanken att jag ens tänker tanken!

Förlåt för att jag inte alltid orkar, förlåt för att jag inte alltid vill, förlåt för att jag ibland tröttnar, förlåt att jag har mitt egna liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0