Vilken helg! (27-29mars!)

Oj oj oj säger jag bara! Den här helgen har varit helt galen!

Fredag (27mars)

I fredags så var det fest hos mig. Men det återkommer jag till, tänkte berätta om min fredag först.
I fredags så gick jag upp som vanligt och käkade som vanligt min macka med tre skinkbitar på med oboy till som dryck. Fixade senare iordning mig för att sen dra vidare och lämna pappa på jobbet och fortsätta resan emot skolan. När jag väl kom till skolan så bytte jag om och började tvätta rent dörren som jag skulle måla. Men efter att jag hade tvättat rent och slipat av den så hjälpte jag LIsa med att möblera klassrummet som hon hade gjort klart. När klockan blev 11:00 så packade vi ihop och gjorde rent alla penslar och rollar. Sen sa vi hej då till alla och sen åkte jag och älsklingen ner på stan och kollade efter lite kläder. Jag hittade ett par shorts som jag tänkte jag skulle ha på kvällen. Efter det så fortsatte vi våran resa till Hälla, där hade vi lagt undan kläder så vi gick in på JC och betalade kläderna. Vi stressade sen hem till pappa och medans Mange gjorde iordning mat så packade jag ihop mina kläder. Efter det så stressade vi hem till mammsen min och gick in och duschade och sen efter det var det bara att klä på sig mjukis byxor och tjock tröja för att sen stressa och hämta pappa på jobbet för att han sen skulle köra tillbaka oss hem till mamma. Mycket stressande var det!

När vi kom hem så var maten klar så vi satte oss och åt i lugn och ro. Vi fixade sen iordning oss för att vara klara innan folket skulle komma. Jag tog min första drink och shot vid fem och sen fortsatte jag mitt drickande i full fart. Manges kompisar Jocke och Miche kom hit vid halv sju och sen kom resten av folket hit vid sju. Riktigt kul att alla kunde komma. vissa av folket kom runt 9. Tyvärr så kunde jag inte säga hej till dem, då jag hade deckat inne på toaletten 20:50. Älsklingen satt med mig inne på toaletten hela tiden. Sen frågade han mig hur jag mådde och då hade jag svarat: sådär. Sen hade han frågat om jag behövde spy och då hade jag svarat: Ja och sen efter att jag hade sagt ja så kom allting upp. Riktigt skönt och få upp allt för efter det mådde jag mycket bättre. Men jag stannade kvar en stund till där inne för att lugna ner mig och sen kom Emelie och Agnes in så satt vi och pratade lite. Efter det så gick vi ut och festen fortsatte, ja fortsatte dricka, jag drack dock vatten. Dem sista gästerna åkte hem vid halv två. Men jag tyckte i alla fall att vi hade riktigt kul och jag hoppas att dem som var här även hade det roligt. =)

Lördag (28mars)

Älsklingen och jag gick upp vid nio och käkade frukost med Emelie som också var uppe. När vi sitter och äter så kommer Crille (min lillebror) ner och går in på toaletten och det ända man hör är när han spyr. Inget vidare ljud att höra när man äter frukost. Men jag gick till honom och frågade hur det var med honom men han kunde inte riktigt svara eftersom att han fortsatte att spy, så jag stängde till dörren och gick och fortsatte att äta frukost. När han hade spytt klart så kom han in i köket och sa: "Jag ska inte vara hemma på Valborg!" Sen gick han upp och la sig igen. Jag, Mange och Emelie kunde bara skratta åt honom. Efter frukosten så satte vi oss och kollade på tv. Sen när klockan blev runt tolv så åkte Emelie hem så då passade jag på att börja städa eftersom att jag inte visste när mamma skulle komma hem. Det var tack och lov inte så mycket att städa. Dammsög i alla rum och sen vaskade jag överallt och sen var det klart. Det var jätte skönt att det fanns folk som hjälpte till och städade redan i fredags. Och ett speciellt tack till Matilda Asp som vaskade bort spyan från golvet.
Efter att jag hade städat klart så la sig jag och älsklingen i soffan vid datorn och kollade på film. Sen tror jag att vi somnade. Jag sov den mesta av tiden av dagen i alla fall. Sen vid halv nio så släckte vi ner all el i huset och satte oss och åt med värme ljus som lyse, eftersom att det var Earth hour. Efter maten så la vi oss i soffan och bara mös men det slutade till slut med att vi sov. Sen är mamma kom hem igen efter att ha varit borta i en timme så sa hon åt oss att gå och sova så då gick vi och la oss i min säng och jag somnade på en gång.

Söndag (29mars)
Idag så har jag och älsklingen varit tillsammans i fyra månader. En helt underbar tid må jag säga och tror inte att den kommer sluta på ett bra tag. Älskar honom jätte mycket och kommer att fortsätta göra tills ödet skiljer oss åt!
Jag och älsklingen gick upp tio och åt frukost och sen satte vi oss i soffan och kollade på "Robinson" och "Let's dance". Sen skjutsade jag hem honom vid tre. Känns tomt utan honom men får ju träffa honom imorn hoppas jag. Tihii
Just ni sitter jag här och chattar lite med lite folk på msn medans jag väntar på att Emelie ska höra av sig och sen lyssnar på en jätte bra låt på youtube som min klasskompis Johan skickade till mig och tänkte dela med mig av den faktiskt för den får fem SSSSS av mig =)

Låten:
http://www.youtube.com/watch?v=d3_I6RUqGuI

Har inte så mycket att tillägga just nu om helgen men kanske kommer lite uppdateringar ikväll annars kommer det imorn =) Ha det så bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0